מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
PC-2A-1 | 1 | ZZ | 6 | 79685 |
810014 | 1 | ZZ | 6 | 05963 |
8884-810014 | 2 | ZZ | 6 | 05963 |
0683-00-0445-03 | 2 | ZZ | 6 | 1L753 |
0683-00-0445-03 | 2 | ZZ | 6 | 1L753 |
0683-00-0445-03 | 2 | ZZ | 6 | 1L753 |
PC-2A-1 | 1 | ZZ | 6 | 79685 |
810014 | 1 | ZZ | 6 | 05963 |
8884-810014 | 2 | ZZ | 6 | 05963 |
0683-00-0445-03 | 2 | ZZ | 6 | 1L753 |
PC-2A-1 | 1 | ZZ | 6 | 79685 |
810014 | 1 | ZZ | 6 | 05963 |
8884-810014 | 2 | ZZ | 6 | 05963 |
0683-00-0445-03 | 2 | ZZ | 6 | 1L753 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |