מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MS35338-24 | 2 | KZ | 6 | 96906 |
FFW84CLASSASTYLE2 | 1 | XX | X | 81348 |
C2411-13 | 1 | PA | 5 | 87405 |
N405P39B | 1 | XX | X | 03538 |
N405P39B | 1 | XX | X | 24446 |
432226 | 1 | XX | X | 24617 |
3616V005 | 1 | XX | X | 27315 |
1538 | 1 | XX | X | 58246 |
25704-281200-33-0 | 2 | ZG | 3 | D1839 |
25704-281200-33-0 | 2 | ZG | 6 | D2692 |
23111-99-0410 | 2 | ZG | 6 | D9448 |
432226 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
23111-99-0410 | 9 | ZG | 6 | D1785 |
MS35338-24 | 9 | ZG | 9 | D5589 |
MS35338-24 | 9 | ZG | 9 | D9893 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |