| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| FFN836GPCTYPE2STYLE1GRADEA | 1 | XX | X | 81348 |
| MILB933ATYPEA | 1 | XX | X | 81349 |
| 1914534 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 1918806 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 6503 | 2 | ZZ | 5 | 0B6S1 |
| B5105G | 2 | ZZ | 5 | 31550 |
| 1914534 | 2 | XX | X | 16764 |
| 1918806 | 2 | XX | X | 16764 |
| 432229 | 9 | XX | X | 00000 |
| B5105G | 9 | XX | 5 | 28528 |
| 6503 | 9 | ZZ | 5 | 30874 |
| 1914534 | 9 | XX | X | 24617 |
| 1918806 | 9 | XX | X | 24617 |
| 1918806 | 1 | ZZ | 5 | 1LW55 |
| 1914534 | 1 | ZZ | 5 | 1LW55 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |