מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MILG18997ATYPE1 | 1 | XX | X | 81349 |
81221S41-264ALT3 | 2 | XX | X | 80064 |
81221S41-614ALT1 | 2 | XX | X | 80064 |
DE129S4105-24127 | 2 | XX | X | 80064 |
MBAFB5584PC1 | 2 | XX | X | 88739 |
MFAFB5584PC1 | 2 | XX | X | 88739 |
MFAFB5584PC24 | 2 | XX | X | 88739 |
ND1039A | 2 | XX | X | 88739 |
ND1039B | 2 | XX | X | 88739 |
Z1021-1PC3 | 2 | XX | X | 88739 |
MBAFB5584PC1 | 2 | XX | X | 82796 |
MFAFB5584PC1 | 2 | XX | X | 82796 |
MFAFB5584PC24 | 2 | XX | X | 82796 |
ND1039A | 2 | XX | X | 82796 |
ND1039B | 2 | XX | X | 82796 |
Z1021-1PC3 | 2 | XX | X | 82796 |
HR5903 | 9 | ZA | 5 | 51228 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |