מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MILC12889 | 1 | XX | X | 81349 |
B206018 | 2 | XX | X | 37942 |
CA462 | 2 | XX | X | 80063 |
S5R9 | 2 | XX | X | 14655 |
14663 | 2 | XX | X | 09605 |
460C16-0219 | 2 | XX | X | 75377 |
SCD8667 | 2 | XX | X | 80063 |
62 | 2 | XX | X | 81349 |
MC9B00 | 2 | XX | X | 14655 |
Y4789R | 9 | XX | X | 01349 |
502040 | 9 | XX | X | 00000 |
H004-0502042 | 9 | XX | X | 00000 |
CA462 | 9 | ZZ | 5 | 0AF14 |
Y4789R | 9 | XX | X | 77569 |
MC9B00 | 1 | ZZ | 5 | 00853 |
S5R9 | 1 | ZZ | 5 | 00853 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |