| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 18-0115 | 2 | 54 | 4 | 63518 |
| 10715 | 2 | 54 | 4 | 6M009 |
| 915 | 2 | 54 | 4 | 88468 |
| 71515 | 2 | 54 | 4 | 54663 |
| 26145-015 | 2 | 54 | 4 | 50504 |
| NON24015 | 2 | 54 | 4 | 51699 |
| MDS 25-015 | 2 | 54 | 4 | 51699 |
| 51515 | 9 | 54 | 4 | 54663 |
| MDS 25-015 | 1 | ZZ | 4 | 0PMN3 |
| NON24015 | 1 | ZZ | 4 | 0PMN3 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |