| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| CA472 | 1 | XX | X | 81381 |
| SCD8539 | 1 | XX | X | 80063 |
| 32460 | 2 | XX | X | 29201 |
| CA472 | 2 | XX | X | 14655 |
| MC9A06 | 2 | XX | X | 14655 |
| SV01R9 | 2 | XX | X | 14655 |
| EE531 | 9 | CL | 4 | 77260 |
| CA472 | 9 | 9Z | 5 | 28835 |
| EE531 | 2 | ZZ | 5 | 0CSK6 |
| SV01R9 | 9 | XX | X | 71075 |
| 104-13QQ | 9 | XX | X | 97110 |
| 545602 | 9 | XX | X | 00000 |
| 28M49 | 9 | XX | X | 72354 |
| X4217 | 9 | XX | X | 72354 |
| M444 | 9 | XX | X | 74061 |
| M499 | 9 | XX | X | 74061 |
| 123207 | 9 | XX | X | 50870 |
| CA472 | 1 | ZZ | 5 | 00853 |
| MC9A06 | 1 | ZZ | 5 | 00853 |
| SV01R9 | 1 | ZZ | 5 | 00853 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |