מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
M39016/25-020P | 2 | 9Z | 4 | 81349 |
MIL-PRF-39016/25 | 1 | ZZ | 4 | 81349 |
M39016/25-004M | 9 | 9Z | 4 | 81349 |
M39016/25-004P | 9 | 9Z | 4 | 81349 |
MIL-R-39016/25 | 9 | 9Z | 4 | 81349 |
M39016/25-020P | 2 | 9Z | 4 | 81349 |
MIL-PRF-39016/25 | 1 | ZZ | 4 | 81349 |
MIL-R-39016/25 | 9 | 9Z | 4 | 81349 |
M39016/25-004M | 9 | 9Z | 4 | 81349 |
M39016/25-004P | 9 | 9Z | 4 | 81349 |
M39016/25-020P | 2 | 9Z | 4 | 81349 |
MIL-PRF-39016/25 | 1 | ZZ | 4 | 81349 |
M39016/25-004M | 9 | 9Z | 4 | 81349 |
M39016/25-004P | 9 | 9Z | 4 | 81349 |
MIL-R-39016/25 | 9 | 9Z | 4 | 81349 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |