| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| M22759/11-26-9457 | 2 | ZZ | 4 | 81349 |
| MIL-W-22759/11 | 1 | ZZ | 4 | 81349 |
| 75911-26-9457 | 1 | KZ | 5 | 12515 |
| 11-00670-9457 | 9 | KZ | 5 | 05973 |
| M22759/11-26-9457 | 2 | ZZ | 4 | 81349 |
| MIL-W-22759/11 | 1 | ZZ | 4 | 81349 |
| 75911-26-9457 | 1 | KZ | 5 | 12515 |
| 11-00670-9457 | 9 | KZ | 5 | 05973 |
| M22759/11-26-9457 | 2 | ZZ | 4 | 81349 |
| MIL-W-22759/11 | 1 | ZZ | 4 | 81349 |
| 75911-26-9457 | 1 | KZ | 5 | 12515 |
| 11-00670-9457 | 9 | KZ | 5 | 05973 |
| M22759/11-26-9457 | 2 | ZZ | 4 | 81349 |
| MIL-W-22759/11 | 1 | ZZ | 4 | 81349 |
| 75911-26-9457 | 1 | KZ | 5 | 12515 |
| 11-00670-9457 | 9 | KZ | 5 | 05973 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |