מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
M22759/11-26-9124 | 2 | ZZ | 4 | 81349 |
MIL-W-22759/11 | 1 | ZZ | 4 | 81349 |
75911-26-9124 | 1 | KZ | 5 | 12515 |
11-00670-9124 | 9 | KZ | 5 | 05973 |
M22759/11-26-9124 | 2 | ZZ | 4 | 81349 |
MIL-W-22759/11 | 1 | ZZ | 4 | 81349 |
75911-26-9124 | 1 | KZ | 5 | 12515 |
11-00670-9124 | 9 | KZ | 5 | 05973 |
M22759/11-26-9124 | 2 | ZZ | 4 | 81349 |
MIL-W-22759/11 | 1 | ZZ | 4 | 81349 |
75911-26-9124 | 1 | KZ | 5 | 12515 |
11-00670-9124 | 9 | KZ | 5 | 05973 |
M22759/11-26-9124 | 2 | ZZ | 4 | 81349 |
MIL-W-22759/11 | 1 | ZZ | 4 | 81349 |
75911-26-9124 | 1 | KZ | 5 | 12515 |
11-00670-9124 | 9 | KZ | 5 | 05973 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |