Wire,22(19#34),wht o
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
M16878/4BFE93 | 2 | KZ | 4 | 81349 |
MIL-W-16878/4 | 1 | KZ | 4 | 81349 |
TX-22-1934-93 | 2 | ZG | 3 | D1427 |
2855-17 | 2 | 23 | 4 | 92194 |
TE1XAWG22/19/E-CU.VS-93 | 2 | ZG | 3 | C1934 |
LB 13 LI5Y 2219 E-WSOR | 2 | ZG | 3 | D1692 |
C1 5Y(E)AWG22/19WHOG | 2 | ZG | 3 | D2773 |
TX22-1934WSOR | 9 | ZG | 3 | D1427 |
041508102219EWS0R | 9 | ZG | 3 | D1692 |
E2219/93 | 2 | 9Z | 6 | F5688 |
84-22-071-19-93 | 9 | ZG | 3 | C0075 |
F5YAWG22-19WSOR | 9 | ZG | 9 | C0075 |
C1 5Y(E)AWG22/19WSOR | 9 | ZG | 9 | D2773 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |