| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| LP9A1A823F | 2 | TX | 5 | 56289 |
| 2135837G044 | 2 | TX | 1 | 28527 |
| LP9A1A823F | 9 | TX | 3 | 01884 |
| 74W0J823-3 | 2 | ZZ | E | 0TCV9 |
| F410A823F | 9 | TX | 1 | 72928 |
| F41A832S-1 | 9 | TU | 5 | 72928 |
| 74W0J823-3T | 9 | TU | 5 | 96733 |
| 74W0J823-3 | 9 | TX | E | 32159 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |