Wire,22(19#34),wht o
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| M16878/4BFE93 | 2 | KZ | 4 | 81349 |
| MIL-W-16878/4 | 1 | KZ | 4 | 81349 |
| TX-22-1934-93 | 2 | ZG | 3 | D1427 |
| 2855-17 | 2 | 23 | 4 | 92194 |
| TE1XAWG22/19/E-CU.VS-93 | 2 | ZG | 3 | C1934 |
| LB 13 LI5Y 2219 E-WSOR | 2 | ZG | 3 | D1692 |
| C1 5Y(E)AWG22/19WHOG | 2 | ZG | 3 | D2773 |
| TX22-1934WSOR | 9 | ZG | 3 | D1427 |
| 041508102219EWS0R | 9 | ZG | 3 | D1692 |
| E2219/93 | 2 | 9Z | 6 | F5688 |
| 84-22-071-19-93 | 9 | ZG | 3 | C0075 |
| F5YAWG22-19WSOR | 9 | ZG | 9 | C0075 |
| C1 5Y(E)AWG22/19WSOR | 9 | ZG | 9 | D2773 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |