| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE | 
|---|---|---|---|---|
| KWIP REGULAR | 1 | 54 | 6 | 18349 | 
| ORGANISOL | 1 | 54 | 6 | 54735 | 
| SUPER EDISONITE | 9 | 54 | 6 | 08985 | 
| ORGANISOL | 1 | 54 | 6 | 54735 | 
| KWIP REGULAR | 9 | 54 | 6 | 18349 | 
| SUPER EDISONITE | 9 | 54 | 6 | 08985 | 
| ORGANISOL | 1 | 54 | 6 | 54735 | 
| KWIP REGULAR | 9 | 54 | 6 | 18349 | 
| SUPER EDISONITE | 9 | 54 | 6 | 08985 | 
| ORGANISOL | 1 | 54 | 6 | 54735 | 
| KWIP REGULAR | 9 | 54 | 6 | 18349 | 
| SUPER EDISONITE | 9 | 54 | 6 | 08985 | 
| ORGANISOL | 1 | 54 | 6 | 54735 | 
| KWIP REGULAR | 9 | 54 | 6 | 18349 | 
| SUPER EDISONITE | 9 | 54 | 6 | 08985 | 
| קוד | הגדרה | 
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. | 
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. | 
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. | 
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). | 
| SV | מוצר שמיש | 
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. | 
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |