מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
201K3A | 2 | XX | X | 88044 |
10518 | 1 | ZZ | 5 | 1PQF4 |
K3A | 1 | XX | X | 43991 |
SX0 | 1 | XX | X | 43991 |
SX00 | 1 | XX | X | 43991 |
K3A | 1 | XX | X | 52676 |
K3A | 1 | XX | X | 60380 |
U76443 | 1 | XX | X | 19139 |
K3A | 1 | XX | X | 21760 |
K3AANG25 | 1 | XX | X | 21760 |
A3176H | 1 | XX | X | 35351 |
4039 | 1 | XX | X | 95403 |
AN201K3AANG25 | 1 | XX | X | 80059 |
6058 | 1 | 5 | 52676 | |
4039 | 9 | 9Z | 5 | 96169 |
6058 | 9 | XX | X | 43766 |
K3A | 9 | XX | X | 43766 |
10518 | 9 | XX | X | 36378 |
KC3-2 | 9 | 9Z | 6 | 21335 |
K3A | 9 | XX | X | 21335 |
K3A | 9 | XX | X | 38443 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |