Bearing,ball
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 200K3 | 2 | XX | X | 88044 |
| CS2729K3 | 1 | 9Z | 5 | 21760 |
| 502414 | 1 | XX | X | 02978 |
| 5024140PTI0NAL | 1 | XX | X | 02978 |
| K3 | 1 | XX | X | 43991 |
| K3 | 1 | XX | X | 52676 |
| K3 | 1 | XX | X | 60380 |
| 7410396 | 1 | XX | X | 19207 |
| 74103960PTI0NAL | 1 | XX | X | 19207 |
| K3 | 1 | XX | X | 21760 |
| K3ANG25 | 1 | XX | X | 21760 |
| AN200K3ANG25 | 1 | XX | X | 80059 |
| BB1060 | 1 | XX | X | 80249 |
| 6131 | 1 | 5 | 52676 | |
| A7410396 | 9 | XX | X | 00000 |
| 6131 | 9 | XX | X | 43766 |
| K3 | 9 | XX | X | 43766 |
| CP3-3 | 9 | ZZ | 5 | 21335 |
| K3 | 9 | XX | X | 21335 |
| K3 | 9 | XX | X | 38443 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |