מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
CA464 | 2 | XX | X | 81349 |
MILC12889 | 1 | XX | X | 81349 |
502044 | 2 | TX | 5 | 18876 |
H004-0502044 | 2 | TX | 5 | 18876 |
H0040502044 | 2 | TX | 5 | 18876 |
1907140 | 2 | ZZ | 5 | 1LW55 |
50J497CA464 | 2 | XX | X | 28835 |
MC9A00 | 2 | XX | X | 14655 |
12CW1131E | 9 | 9Z | 5 | 28835 |
12CW260G | 9 | 9Z | 5 | 28835 |
DW5133AG | 9 | 9Z | 5 | 28835 |
1091605 | 2 | XX | X | 12204 |
1907140 | 2 | XX | X | 24617 |
CA464 | 2 | XX | X | 14655 |
JHP49-112 | 9 | XX | X | 02032 |
1907140 | 9 | XX | X | 16764 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |