מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
FFW84CLASSASTYLE2 | 1 | XX | X | 81348 |
102768 | 2 | KZ | 5 | 61465 |
850-0050 | 2 | 9Z | 6 | 44940 |
12Z3038-25 | 2 | XX | X | 10001 |
92767 | 2 | XX | X | 08645 |
120382 | 2 | XX | X | 12204 |
25704-281340-09-0 | 2 | ZG | 3 | D1839 |
25704-281340-09-0 | 2 | ZG | 6 | D2692 |
945A978P1 | 2 | XX | X | 24446 |
850-50 | 2 | XX | X | 44940 |
120382 | 9 | XX | X | 13879 |
120382 | 9 | XX | X | 15879 |
86-15 | 9 | XX | X | 71500 |
JHP13-188 | 9 | XX | X | 02032 |
120382 | 9 | ZG | 9 | D5589 |
353 | 9 | ZZ | 5 | 77873 |
120382 | 9 | ZG | 9 | D9893 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |