| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MILW1085TYPEA | 1 | XX | X | 81349 |
| 120388 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 120388 | 2 | XX | X | 18876 |
| JD845 | 2 | XX | X | 29215 |
| LA494-23 | 9 | KZ | 4 | 46717 |
| 120388 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
| DX554 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
| N6460W | 9 | KZ | 5 | 56442 |
| 34707S7 | 9 | XX | X | 23040 |
| 34707S8 | 9 | XX | X | 23040 |
| 39707S7 | 9 | XX | X | 23040 |
| 120388 | 9 | XX | X | 24617 |
| 120388 | 9 | XX | X | 31007 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |