 
									תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 4 and 5.4 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE | 
|---|---|---|---|---|
| KCI-10B | 2 | ZZ | 5 | 0JEA8 | 
| J310-1 | 9 | 48 | 5 | 82187 | 
| NJB-10G-B | 2 | ZZ | 5 | 42DQ1 | 
| MIL-B-10743 | 9 | ZZ | E | 81349 | 
| ML-157-A | 9 | ZZ | E | 81349 | 
| J10 | 9 | XX | 5 | 17486 | 
| ML157A | 9 | XX | 5 | 80063 | 
| KCI-10B | 2 | ZZ | 5 | 0JEA8 | 
| NJB-10G-B | 2 | ZZ | 5 | 42DQ1 | 
| MIL-B-10743 | 9 | ZZ | E | 81349 | 
| ML-157-A | 9 | ZZ | E | 81349 | 
| J310-1 | 9 | 48 | 5 | 82187 | 
| J10 | 9 | XX | 5 | 17486 | 
| ML157A | 9 | XX | 5 | 80063 | 
| קוד | הגדרה | 
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. | 
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. | 
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. | 
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). | 
| SV | מוצר שמיש | 
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. | 
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |