מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
HS46 | 1 | 75 | 4 | 98387 |
CGQ-M | 1 | CX | 4 | 81470 |
33.148 | 1 | ZZ | 4 | 26462 |
54250020 | 2 | CX | 4 | 23030 |
G903 | 2 | CX | 4 | 26190 |
28650 | 2 | CX | 4 | 26462 |
88-29650 | 2 | CX | 4 | 54940 |
HG35M | 2 | CX | 4 | 54940 |
495-6000 | 9 | CX | 4 | 30961 |
495-6000 | 9 | CX | 4 | 98387 |
HG35M | 9 | 75 | 4 | 28085 |
88-29650 | 9 | CX | 4 | 28085 |
50723 | 9 | CX | 4 | 43786 |
R3G-M | 9 | CX | 4 | 43786 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |