מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
50-A-F | 1 | CX | 4 | 59742 |
33.031 | 1 | ZZ | 4 | 26462 |
G106-C | 2 | 75 | 4 | 26190 |
28066-R | 2 | 75 | 4 | 26462 |
88-32100 | 2 | 75 | 4 | 54940 |
2501-C | 2 | 75 | 4 | 56922 |
CLA-C | 2 | 75 | 4 | 54251 |
CLA-C | 2 | 75 | 4 | 81470 |
HG51C | 2 | 75 | 4 | 54940 |
88-32100 | 9 | 75 | 4 | 28085 |
HG51C | 9 | 75 | 4 | 28085 |
50499 | 9 | 75 | 4 | 43786 |
N3P-C | 9 | 75 | 4 | 43786 |
A-66-C | 9 | 75 | 4 | 94687 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |