מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
M22759/44-18-7 | 2 | 9Z | 4 | 81349 |
MIL-W-22759/44 | 1 | 9Z | 4 | 81349 |
VG95218-1002 | 1 | ZG | 3 | D9477 |
VG95218-T1002 | 1 | 9Z | 6 | D9477 |
55A0112-18-7 | 2 | ZG | 3 | D1973 |
BR22759/44-18-7 | 2 | 9Z | 5 | 71124 |
H3844184-7 | 2 | 9Z | 6 | 12703 |
55A0112-18-7 | 2 | 9Z | 6 | 06090 |
T-121351/18-7 | 2 | 9Z | 6 | 71124 |
45942200-7 | 2 | 9Z | 6 | D1427 |
R40318-7 | 2 | 9Z | 6 | D2773 |
55A0112-18-7 | 2 | 9Z | 6 | K1010 |
515 585-7 | 2 | 9Z | 6 | S3708 |
31-E5-56-636-7 | 2 | ZG | 6 | K1390 |
37-00209-7 | 9 | 9Z | 6 | 05973 |
37AA-0112-18-7 | 9 | 9Z | 6 | 05973 |
59/44-18-7 | 9 | 9Z | 6 | 05973 |
BR22759/441/18-7 | 9 | 9Z | 6 | 71124 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |