מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
372884 | 9 | 9Z | 6 | 01604 |
G8T2412 | 2 | ZZ | 5 | 57526 |
5293956 | 2 | XX | X | 19207 |
24W0306 | 2 | XX | X | 62265 |
10C7155 | 2 | XX | X | 95201 |
408031 | 9 | XX | X | 65282 |
G8T2412 | 9 | XX | X | 23040 |
5293956 | 2 | XX | X | 19207 |
24W0306 | 2 | XX | X | 62265 |
10C7155 | 2 | XX | X | 95201 |
372884 | 9 | 9Z | 6 | 01604 |
G8T2412 | 2 | ZZ | 5 | 57526 |
408031 | 9 | XX | X | 65282 |
G8T2412 | 9 | XX | X | 23040 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |