מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2183650 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
52234 | 2 | TU | 5 | 55284 |
24W305 | 2 | XX | X | 62265 |
10A7622 | 2 | XX | X | 95201 |
408058 | 9 | XX | X | 65282 |
5293980 | 2 | 9Z | 6 | 19207 |
130846H | 9 | AX | 6 | 92679 |
2183650 | 9 | XX | X | 23862 |
2183650 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
52234 | 2 | TU | 5 | 55284 |
24W305 | 2 | XX | X | 62265 |
10A7622 | 2 | XX | X | 95201 |
408058 | 9 | XX | X | 65282 |
5293980 | 2 | 9Z | 6 | 19207 |
2183650 | 9 | XX | X | 23862 |
130846H | 9 | AX | 6 | 92679 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |