תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 1 and 1.35 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| CK06BX182K | 2 | TX | 3 | 81349 |
| MILC11015-19 | 1 | XX | X | 81349 |
| 420014 | 1 | 48 | 5 | 33642 |
| G165-533-012 | 1 | KE | 5 | 0D0D0 |
| CK06CW182K | 1 | TX | 3 | 81349 |
| 6321-1854-002 | 2 | ZK | 2 | K0656 |
| 532614J | 2 | ZK | 2 | K0656 |
| 4111885-149 | 2 | 9Z | 4 | 05869 |
| 352250012464 | 2 | ZN | 5 | H0203 |
| 4111885-33 | 2 | 9Z | 6 | 05869 |
| G165-533-012 | 9 | KE | 5 | 88818 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |