| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| B168052-0000 | 1 | TX | 5 | 30184 |
| CD15E470J | 1 | TX | 5 | 14655 |
| CD15ED470J03 | 1 | TX | 5 | 14655 |
| CM05ED470JO3 | 2 | TX | 3 | 81349 |
| MILC5-18 | 1 | TX | 3 | 81349 |
| 418041-79 | 1 | 48 | 5 | 96214 |
| 418041-80 | 1 | 48 | 5 | 96214 |
| 418041-82 | 1 | 48 | 5 | 96214 |
| 418041-83 | 1 | 48 | 5 | 96214 |
| 418041-84 | 1 | 48 | 5 | 96214 |
| 418041-86 | 1 | 48 | 5 | 96214 |
| 418041-85 | 1 | TX | 5 | 96214 |
| 4112305-793 | 1 | TX | 5 | 05869 |
| 336236-10 | 1 | TX | 5 | 06424 |
| 102-109-470 | 1 | TX | 5 | 20747 |
| DM15-470J | 2 | 48 | 5 | 13949 |
| 130-4705 | 2 | 48 | 5 | 32097 |
| W4964147V9 | 2 | ZG | 3 | S3118 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |