| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MILW583 | 1 | 75 | 3 | 81349 |
| C15W59300 | 2 | XX | X | 99993 |
| 4-01199-131 | 2 | XX | X | 03848 |
| 20603-2034 | 2 | XX | X | 03363 |
| 421-0062-00 | 2 | 75 | 5 | 95105 |
| 421-0062-000 | 2 | 75 | 5 | 95105 |
| 7040367P51 | 2 | XX | X | 03538 |
| 960501-1234 | 2 | XX | X | 06481 |
| DAT7229A | 2 | XX | X | 09975 |
| 7040367P51 | 2 | XX | X | 24446 |
| 20603-2034 | 1 | ZZ | 5 | 42TU1 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |