מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
D10-494 | 2 | XX | X | 15605 |
5219PC3 | 2 | HD | 1 | 15605 |
5225PC3 | 2 | HD | 1 | 15605 |
5226PC3 | 2 | HD | 1 | 15605 |
5570PC3 | 2 | HD | 1 | 15605 |
1-37X1PC2 | 2 | HD | 1 | 15605 |
942-1-22M1PC2 | 2 | HD | 1 | 15605 |
942-1-28M1PC2 | 2 | HD | 1 | 15605 |
942-1-29M1PC2 | 2 | HD | 1 | 15605 |
942-1-36X1PC2 | 2 | HD | 1 | 15605 |
942-1-36X3PC2 | 2 | HD | 1 | 15605 |
942-1-38M2PC3 | 2 | HD | 1 | 15605 |
942-1-43X1PC3 | 2 | HD | 1 | 15605 |
533855PC3 | 2 | HD | 1 | 80064 |
6938ED4-26A | 2 | HD | 6 | 27192 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |