| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE | 
|---|---|---|---|---|
| D10-482 | 1 | XX | X | 15605 | 
| D942-1-129M4PC1 | 1 | XX | X | 15605 | 
| SK69H2PL1PC1 | 1 | XX | X | 15605 | 
| 942-1-129M3PC2 | 1 | XX | X | 15605 | 
| A6942CD76PC1 | 1 | XX | X | 15605 | 
| 6307-3110345PC2 | 1 | XX | X | 80064 | 
| 6307-3116395PC1 | 1 | XX | X | 80064 | 
| 6104-1383813PC1 | 1 | XX | X | 80064 | 
| קוד | הגדרה | 
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. | 
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. | 
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. | 
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). | 
| SV | מוצר שמיש | 
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. | 
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |