| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| CY10C221J | 2 | KE | 3 | 81349 |
| MTLC11272-1 | 1 | KE | 3 | 81349 |
| 4112280-034 | 1 | KE | 5 | 05869 |
| 4112280-34 | 1 | KE | 5 | 05869 |
| 418211-124 | 1 | 48 | 6 | 96214 |
| MS35371-18 | 1 | KE | 5 | 96906 |
| 947995-1221 | 1 | KE | 5 | 13973 |
| CY10-300V220UJ | 2 | ZB | 4 | F0114 |
| CYFM10-300V220UJ | 2 | ZB | 4 | F1621 |
| 99007997 | 2 | ZB | 4 | F8224 |
| 99007997 | 2 | ZG | 9 | D2416 |
| 626002H221 | 9 | ZB | 4 | 28528 |
| CYFM10-300V220UJ | 9 | ZB | 4 | F2663 |
| 947995-1221 | 1 | ZZ | 5 | 06481 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |