| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| CP53B1EF105V | 2 | XX | X | 81350 |
| 1127167 | 1 | BF | 1 | 19204 |
| JANC25 | 1 | XX | X | 81350 |
| 55907 | 1 | XX | X | 04655 |
| T9071259PC45 | 1 | XX | X | 24446 |
| N16C48841-9635 | 1 | XX | X | 99993 |
| 3330-316958395 | 1 | XX | X | 80049 |
| 3DA1-83 | 1 | XX | X | 80063 |
| 84293PC1 | 9 | XX | X | 99066 |
| 480259PC45 | 9 | XX | X | 10001 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |