| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| CM50B103M | 2 | XX | X | 81349 |
| MILC5 | 1 | XX | X | 81349 |
| 11714PC97 | 1 | XX | X | 20019 |
| 14049PC97 | 1 | XX | X | 20019 |
| CDJ5964PC15SH2 | 1 | XX | X | 20019 |
| K943ITEM15 | 1 | XX | X | 20019 |
| 312-6303-1081440PC15SH2 | 1 | XX | X | 80064 |
| 6301-3005854PC97 | 1 | XX | X | 80064 |
| 6307-3005864PC97 | 1 | XX | X | 80064 |
| 6104-3207087PC97 | 1 | XX | X | 80064 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |