| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| CM35C103K | 2 | XX | X | 81349 |
| MILC5 | 1 | XX | X | 81349 |
| 565C3-12 | 1 | 48 | 5 | 94033 |
| 601690 | 1 | 48 | 5 | 28527 |
| 235-1008P96 | 1 | 48 | 5 | 49956 |
| N16C33622-5227 | 2 | XX | X | 99993 |
| 2023876-1 | 2 | XX | X | 28528 |
| 8243066 | 9 | XX | X | 00000 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |