| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| CM35B103J | 2 | XX | X | 81350 |
| JANC5 | 1 | XX | X | 81350 |
| A7577009 | 1 | BF | 5 | 19200 |
| T9071255PC59 | 1 | XX | X | 24446 |
| 40J980 | 1 | XX | X | 28835 |
| 7462-1035 | 1 | XX | X | 96214 |
| 2023918-2 | 1 | XX | X | 28528 |
| A7577009 | 9 | XX | X | 75028 |
| 3W3S1K | 9 | XX | X | 96296 |
| MW3-11 | 9 | XX | X | 96296 |
| 480255PC59 | 9 | XX | X | 10001 |
| 79637PC165 | 9 | XX | X | 10001 |
| 2023918-2 | 1 | ZZ | 5 | 31550 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |