| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| CM20C151J | 2 | 75 | 4 | 81349 |
| MILC5 | 1 | XX | X | 81349 |
| 2351010P | 1 | 9Z | 2 | 3B150 |
| H1080-37 | 1 | TX | 5 | 06141 |
| KR1315 | 1 | TX | 5 | 06141 |
| MS35007-20 | 1 | 75 | 4 | 96906 |
| 235-1005P49 | 1 | 48 | 5 | 49956 |
| 565C3-22 | 1 | 48 | 5 | 94033 |
| 235-1010P | 9 | XX | X | 49956 |
| 011-35H | 9 | XX | X | 56232 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |