| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| CM20B100K | 2 | XX | X | 81349 |
| MILC5 | 1 | XX | X | 81349 |
| 0156-4 | 1 | XX | X | 56232 |
| P3R141P2 | 1 | XX | X | 24446 |
| N6C26025-8276 | 1 | XX | X | 99993 |
| SMB289981-3 | 1 | XX | X | 80063 |
| 565C3-134 | 1 | 48 | 5 | 94033 |
| 600104 | 1 | 48 | 5 | 28527 |
| 235-1005P2 | 1 | 48 | 5 | 49956 |
| RCM20B100K | 9 | XX | X | 72136 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |