| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| CM20A241J | 2 | XX | X | 81349 |
| 522305 | 1 | BF | 1 | 19204 |
| MILC5 | 1 | XX | X | 81349 |
| 290656-000 | 1 | TX | 6 | 14100 |
| 1467L | 1 | XX | X | 00656 |
| 03201160 | 1 | XX | X | 18778 |
| 6502-3170419PC1 | 1 | XX | X | 80064 |
| C56312-215 | 2 | 9Z | 5 | 06845 |
| 10-1164-86-12-9 | 2 | ZG | 6 | D1901 |
| C56312-215 | 9 | 9Z | 5 | 06840 |
| 1WL | 9 | XX | X | 14655 |
| 290656-000 | 9 | TX | 6 | 12436 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |