| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE | 
|---|---|---|---|---|
| CM15E471J | 2 | XX | X | 81349 | 
| S0C62532 | 1 | 75 | 5 | 80063 | 
| CM15E471J | 1 | TX | 5 | 06141 | 
| CM15E471J | 1 | XX | X | 72699 | 
| CM15E471J | 1 | XX | X | 72915 | 
| CM15E471J | 1 | XX | X | 24617 | 
| SCC62532-10 | 1 | XX | X | 80063 | 
| C737837-347 | 9 | ZZ | 5 | 49671 | 
| C737837-347 | 9 | XX | X | 21921 | 
| C737837-347SUB2 | 9 | XX | X | 21921 | 
| DWGN0C737837-347 | 9 | XX | X | 21921 | 
| CM15E471J | 9 | XX | X | 72136 | 
| VCM15E471J | 9 | XX | X | 72136 | 
| 034-203 | 9 | 9Z | 6 | 92739 | 
| GA50272L8 | 9 | XX | X | 64959 | 
| S0C62532 | 9 | XX | X | 64959 | 
| 521-1005-39 | 9 | XX | X | 14655 | 
| S0C62532 | 9 | 75 | 5 | 70408 | 
| קוד | הגדרה | 
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. | 
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. | 
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. | 
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). | 
| SV | מוצר שמיש | 
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. | 
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |