מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
CM15E471J | 2 | XX | X | 81349 |
S0C62532 | 1 | 75 | 5 | 80063 |
CM15E471J | 1 | TX | 5 | 06141 |
CM15E471J | 1 | XX | X | 72699 |
CM15E471J | 1 | XX | X | 72915 |
CM15E471J | 1 | XX | X | 24617 |
SCC62532-10 | 1 | XX | X | 80063 |
C737837-347 | 9 | ZZ | 5 | 49671 |
C737837-347 | 9 | XX | X | 21921 |
C737837-347SUB2 | 9 | XX | X | 21921 |
DWGN0C737837-347 | 9 | XX | X | 21921 |
CM15E471J | 9 | XX | X | 72136 |
VCM15E471J | 9 | XX | X | 72136 |
034-203 | 9 | 9Z | 6 | 92739 |
GA50272L8 | 9 | XX | X | 64959 |
S0C62532 | 9 | XX | X | 64959 |
521-1005-39 | 9 | XX | X | 14655 |
S0C62532 | 9 | 75 | 5 | 70408 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |