מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
CM05ED270J03 | 2 | TA | 3 | 81349 |
MILC5-18 | 1 | TA | 3 | 81349 |
418041-32 | 1 | 48 | 5 | 96214 |
418041-34 | 1 | 48 | 5 | 96214 |
418041-35 | 1 | 48 | 5 | 96214 |
418041-36 | 1 | 48 | 5 | 96214 |
418041-38 | 1 | 48 | 5 | 96214 |
418041-31 | 1 | 48 | 5 | 96214 |
815249-0013 | 2 | ZK | 2 | K0385 |
P61-005462-015 | 2 | 9Z | 4 | 63103 |
418041-37 | 2 | 48 | 5 | 96214 |
P61-005462-015 | 9 | 9Z | 4 | 32791 |
4112305-615 | 2 | 9Z | 6 | 05869 |
CD15ED270J03 | 2 | 48 | 5 | 14655 |
B82-27 | 9 | 48 | 5 | 13848 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |