| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| CA6040622 | 2 | ZZ | 5 | 0B6S1 |
| 271-1200PL | 2 | ZZ | 5 | 3B150 |
| 46HSX-1 | 2 | TX | 5 | 94696 |
| 46HSX-10 | 2 | TX | 5 | 94696 |
| 271-1200P1 | 2 | ZZ | 5 | 3B150 |
| 9072864 | 2 | XX | X | 18876 |
| R115B1T1CF01 | 9 | TX | 5 | 94696 |
| R115C1T1B | 9 | TX | 5 | 94696 |
| CA6040622 | 9 | ZZ | 5 | 30874 |
| 271-1200P1 | 9 | XX | X | 49956 |
| 271-1200PL | 9 | XX | X | 49956 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |