מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
CA472 | 1 | XX | X | 81381 |
SCD8539 | 1 | XX | X | 80063 |
32460 | 2 | XX | X | 29201 |
CA472 | 2 | XX | X | 14655 |
MC9A06 | 2 | XX | X | 14655 |
SV01R9 | 2 | XX | X | 14655 |
EE531 | 9 | CL | 4 | 77260 |
CA472 | 9 | 9Z | 5 | 28835 |
EE531 | 2 | ZZ | 5 | 0CSK6 |
SV01R9 | 9 | XX | X | 71075 |
104-13QQ | 9 | XX | X | 97110 |
545602 | 9 | XX | X | 00000 |
28M49 | 9 | XX | X | 72354 |
X4217 | 9 | XX | X | 72354 |
M444 | 9 | XX | X | 74061 |
M499 | 9 | XX | X | 74061 |
123207 | 9 | XX | X | 50870 |
CA472 | 1 | ZZ | 5 | 00853 |
MC9A06 | 1 | ZZ | 5 | 00853 |
SV01R9 | 1 | ZZ | 5 | 00853 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |