מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
C84C123J | 2 | TX | E | 59982 |
258330-2042 | 2 | 9Z | 6 | 37695 |
400-050-NPO-123J | 2 | TX | E | 51642 |
CN40C123J | 9 | 9Z | 4 | 16546 |
CN40C123J | 9 | 9Z | 4 | 16546 |
C84C123J | 2 | TX | E | 59982 |
258330-2042 | 2 | 9Z | 6 | 37695 |
400-050-NPO-123J | 2 | TX | E | 51642 |
CN40C123J | 9 | 9Z | 4 | 16546 |
C84C123J | 2 | TX | E | 59982 |
258330-2042 | 2 | 9Z | 6 | 37695 |
400-050-NPO-123J | 2 | TX | E | 51642 |
CN40C123J | 9 | 9Z | 4 | 16546 |
C84C123J | 2 | TX | E | 59982 |
258330-2042 | 2 | 9Z | 6 | 37695 |
400-050-NPO-123J | 2 | TX | E | 51642 |
CN40C123J | 9 | 9Z | 4 | 16546 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |