מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
178N90-2 | 2 | 9Z | 5 | 58880 |
8TJ21AAA | 2 | XX | X | 24446 |
8TJ21AAA1 | 2 | XX | X | 24446 |
8TJ22AAA1 | 2 | XX | X | 24446 |
56B6 | 2 | XX | X | 35918 |
635057 | 2 | XX | X | 98897 |
B2201 | 9 | XX | X | 79575 |
11-1 | 9 | 9Z | 6 | 65092 |
11-2 | 9 | 9Z | 6 | 65092 |
17-1 | 9 | 9Z | 6 | 65092 |
106346A | 9 | XX | X | 65092 |
1121141 | 9 | XX | X | 65092 |
112638 | 9 | XX | X | 65092 |
112638-8 | 9 | XX | X | 65092 |
79828 | 9 | XX | X | 65092 |
93195 | 9 | XX | X | 65092 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |