| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| B100 | 2 | SE | 4 | 03040 |
| V1BR0GRAPH | 2 | SE | 4 | 03040 |
| T1C0PRINT | 2 | SE | 4 | 17656 |
| GREINERCHAMPI0N | 9 | SE | 4 | 58692 |
| GREINERREC0RD | 9 | SE | 4 | 58692 |
| GREINERSUPER | 9 | SE | 4 | 58692 |
| B100 | 2 | SE | 4 | 03040 |
| V1BR0GRAPH | 2 | SE | 4 | 03040 |
| T1C0PRINT | 2 | SE | 4 | 17656 |
| GREINERCHAMPI0N | 9 | SE | 4 | 58692 |
| GREINERREC0RD | 9 | SE | 4 | 58692 |
| GREINERSUPER | 9 | SE | 4 | 58692 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |