מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
B-2012 | 1 | ZZ | 6 | D9182 |
12Z10023-1 | 2 | SB | 2 | 10001 |
6751382 | 2 | SB | 2 | 24617 |
B2012 | 2 | SB | 2 | 60380 |
B2012X | 2 | SB | 2 | 60380 |
6751382 | 2 | SB | 2 | 72582 |
6751382 | 2 | SB | 2 | 73342 |
SK206-13 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
10159042-3 | 2 | SB | 4 | 18876 |
0052642 | 2 | SB | 5 | 89926 |
052642 | 2 | SB | 5 | 89926 |
PC6751382 | 9 | ZG | 3 | C7432 |
709511 | 9 | SB | 5 | 00000 |
SK206-13 | 9 | SB | 2 | 12603 |
4840J | 9 | SB | 5 | 79410 |
0052642-6 | 9 | SB | 5 | 89926 |
287057R91 | 9 | SB | 2 | 31007 |
1ES5016 | 9 | SB | 2 | 93343 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |