מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
915455 | 1 | 75 | 4 | 58275 |
318462 | 2 | ZZ | 5 | 1X0J7 |
7409735 | 2 | XX | X | 19207 |
B2414 | 2 | XX | X | 60380 |
B2414X | 2 | XX | X | 60380 |
713864 | 2 | AZ | 5 | 21450 |
B2414 | 9 | XX | X | 76688 |
NP10008PCP678-1 | 9 | XX | X | 76688 |
NP7074PC7 | 9 | XX | X | 76688 |
P678-1 | 9 | XX | X | 76688 |
NP10074PC7 | 9 | XX | X | 76688 |
NP1014PC7 | 9 | XX | X | 76688 |
NP4081PC7 | 9 | XX | X | 76688 |
NP7008PCP678-1 | 9 | XX | X | 76688 |
318462 | 9 | KZ | 5 | 40152 |
112821R91 | 9 | XX | X | 31007 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |