מספר חלק an500-6-10 נמצא במלאי בכמויות ובתנאים הבאים.
הערה: זמינות פריט זה עודכנה לאחרונה 11/17/2022 וייתכן שהשתנה מאז. בקש הצעת מחיר למחירים וזמינות עדכניים.
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
FFS92 | 1 | KZ | 6 | 81348 |
131904 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
131904 | 2 | XX | X | 12204 |
20506-29 | 9 | 9Z | 5 | 19315 |
20506-29 | 2 | ZZ | 5 | 64547 |
67227 | 2 | XX | X | 79466 |
AN500-6-10 | 2 | XX | X | 81352 |
AC500-6-10 | 2 | XX | X | 88041 |
AN500-6-10 | 2 | XX | X | 88044 |
BB19833 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
BCFX1EH1 | 9 | XX | X | 00000 |
20506-29 | 9 | 9Z | 5 | 83298 |
131904 | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |