מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
AN500-8-4 | 2 | XX | X | 88044 |
20506-92 | 1 | ZZ | 5 | 64547 |
131954 | 1 | XX | X | 12204 |
131954 | 1 | XX | X | 70040 |
8328137 | 1 | XX | X | 19207 |
131954 | 1 | XX | X | 24617 |
020 | 1 | XX | X | 27296 |
X827 | 1 | XX | X | 76040 |
60-51661 | 1 | XX | X | 77820 |
AN500-8-4 | 1 | XX | X | 81352 |
20506-92 | 9 | 9Z | 5 | 19315 |
131954 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
6700-759050 | 9 | XX | X | 00703 |
5R167 | 9 | XX | X | 29092 |
56X760 | 9 | XX | X | 58275 |
56X766 | 9 | XX | X | 58275 |
56X76G | 9 | XX | X | 58275 |
56X76U | 9 | XX | X | 58275 |
644970 | 9 | XX | X | 58275 |
20506-92 | 9 | 9Z | 5 | 83298 |
31032S7 | 9 | XX | X | 23040 |
Z43S13901-3 | 9 | XX | X | 10001 |
X827 | 9 | XX | X | 77260 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |